Παίζοντας στη αυλή

Ο σκοπός του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση των ενηλίκων για την αξία του παιχνιδιού και η ανάπτυξη του ενεργητικού και δημιουργικού παιχνιδιού στην κοινότητα. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παίξουν στην αυλή των Δημοτικών σχολείων με “ελεύθερα” υλικά, ενώ ταυτόχρονα οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί παρακολουθούσαν μια παρουσίαση για την αξία του παιχνιδιού.

Κοινωνικός αντίκτυπος 

Το πρόγραμμα έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να παίξουν ελεύθερα και χωρίς καθοδήγηση

και με αυτό τον τρόπο να βελτιώσουν τις  κοινωνικές και συνεργατικές τους δεξιότητες. Το πρόγραμμα προώθησε έμπρακτα την κοινωνική ενσωμάτωση, καθώς συμμετείχαν παιδιά με αναπτυξιακές δυσκολίες, παιδιά με κινητικές δυσκολίες και παιδιά που δεν μιλούν Ελληνικά.

Οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν αύξησαν τις  γνώσεων τους για την αξία του παιχνιδιού.

Επίσης οι εθελοντές είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν την εκπαίδευση που είχαν παρακολουθήσει απο τους επιστημονικούς συνεργάτες του ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ.

Το πρόγραμμα είχε ενταχθεί στη πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων “Ανοιχτά σχολεία στη γειτονιά” (2015-2017) . Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 25 σχολεία του Δήμου Αθηναίων με χρηματοδότηση από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

 Οι ωφελούμενοι του προγράμματος ήταν 750 παιδιά, 156 γονείς και εκπαιδευτικοί και 24 εθελοντές. 

 

“Θα ήθελα να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου στους συνεργάτες σας εθελοντές που συντόνισαν τις δράσεις των παιδιών στο ελεύθερό τους παιχνίδι καθώς τα είδα ήρεμα, χαρούμενα, δημιουργικά, να συνυπάρχουν σε παιχνίδι με τους γονείς τους και να το απολαμβάνουν.”
171 Δημοτικό Σχολείο
“Η δράση για την προαγωγή του παιχνιδιού  από την ομάδα του «ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ» έδωσε τη δυνατότητα στα παιδιά να παίξουν με έναν διαφορετικό τρόπο και  να εκφράσουν τη δημιουργικότητα τους και  τη φαντασία τους. Μας έκανε εντύπωση η ηρεμία με την οποία έπαιζαν οι μαθητές, η συνεργασία μεταξύ τους και η ευχαρίστηση που αποτυπώνονταν στο πρόσωπό τους αλλά και η επιθυμία τους να επαναληφθεί η δράση και μάλιστα σε σταθερή βάση.”
141 Δημοτκό σχολείο